Need help? Chat now!

Hostwinds Blog

Zoekresultaten voor:


Hostwinds-webinars: klantengedeelte Uitgelichte afbeelding

Hostwinds-webinars: klantengedeelte

door: Hostwinds Team  /  januari- 4, 2020


Gelukkig geleerd nieuwjaar, mensen!Het is dat speciale tijd om je intenties en resoluties voor het jaar in te stellen, en we hebben grote plannen.

Een van de resoluties van onze nieuwe jaar is om absoluut alles wat we kunnen verduidelijken met betrekking tot klantenservice en hulpmiddelen.Dit blogpost, vergezeld van onze client-gebied Webinar-video, is bedoeld om precies dat te doen.

Het hostwinds-clientgebied is vrij gebruiksvriendelijk als we het zelf zeggen. Er is echter veel aan. Gedurende de loop van deze blogpost lopen we u door enkele van de uitgebreide opties meteen op uw vingertoppen in het clientgebied.

P.s.Als de resolutie van uw nieuwe jaar door het geheel van een technische blogpost is zonder in slaap te vallen, kunnen we u helpen!We zullen zeker een beetje lichte komedie peperen in dit blogstuk, zodat u het tot de conclusie kunt brengen.

First & Foremost: Webinar video van hostwinds '

Voordat we ingaan op de details en verduidelijking, presenteert Hostwinds u ...

Onze Client Area Webinar:

Productie door Hostwinds Support Team Agent, David H.

Zie je wat we bedoelen als we zeggen dat het klantengebied veel heeft?Gelukkig bevat het Knowledge Base-handleiding "Hostwinds Client Area Overzicht" de volgende synopsis van enkele van de functies die zijn opgenomen in het clientgebied als u ooit een Cheat-vel nodig hebt:

"

  1. Navigatiebalk - Services, domeinen, facturering, ondersteuning, cloudbeheer
  2. Persoonlijk account - Details bewerken, creditcard beheren, enz
  3. Uw info - Weergave van uw huidige informatie
  4. Huidig saldo - Geeft aan of er onbetaalde facturen zijn voor snelle navigatie naar facturering
  5. Contacten - Secundaire contacten voor het account, indien van toepassing
  6. Uw producten / Diensten - Lijst van producten stroom met het account, inclusief hun status.
  7. Snelkoppelingen - Snelkoppelingen om nieuwe services te bestellen, een nieuw domein te registreren of uit te loggen.

"

Ook geschetst door deze informatieve gids: enkele van de beschikbare opties als u op 'domeinen' klikt, 'dan' mijn domeinen '.

"

Domeinen >> Mijn domeinen

  1. Weergave - Lijst met domeinen, actief, verlopen of binnenkort verlopen
  2. Mijn domeinen - Lijst met alle domeinen die ooit bij Hostwinds zijn geregistreerd, actief of verlopen
  3. Acties - Snelle selectie van verlengen, een nieuw domein registreren of een domein verhuizen

"

Hostwinds Client Area Overzicht

Meer tips en trucs, hier komen we! Oh wacht, we hebben je een komedie beloofd.

Hier is een Corny Tech Joke om je voorlopig te laten staan:

Hoeveel codeurs zijn er nodig om een gloeilamp te vervangen?

Absoluut geen. Dat is een hardwareprobleem.

Tweede en nog steeds belangrijk: kenmerken en bijzonderheden van het klantengebied

De eerste 'specifieke' die het vermelden waard is over het klantengebied is hoe je daar kunt komen.Gewoon bezoek www.Hostwinds.com en klik op de link 'Client login' bovenaan de pagina.Voer in uw hostwinds-e-mail en wachtwoord in om u in te loggen!

Client Area Homepage

Nu u met succes bent navigeerd naar de startpagina van de client gebied, heeft onze "hostwinds mijn producten en servicessectie" gids voor u enkele aanwijzingen:

"Mijn producten en diensten is waar het gemakkelijk is om al uw services bij hostwinds te zien. Elke lijst beschrijft de naam van de service, de prijs, de volgende vervaldatum en -status. Elke categorie kan worden gesorteerd door op de titel van de categorie te klikkengoed. Elk product heeft een pictogram beheren ernaast waar meer gedetailleerde informatie en opties kunnen worden beoordeeld voor dat specifieke product. "

Hostwinds Mijn Producten & Services Sectie

Klantenservice

Ben je naar het klantengebied gekomen om hulp bij je hosting service of account te krijgen?Zo ja, kunt u klikken op het vervolgkeuzemenu 'Ondersteuning'.Vanaf daar bent u welkom om uw vorige tickets te bekijken, een nieuw ticket te openen, bekijk onze kennisbasis of bekijk de beschikbare downloads voor uw service.

Hoewel we op het gebied van ondersteuningskaartjes zijn: Als u nieuwsgierig bent naar wat de status van een ticket betekent, heeft de Webinar van het klantengebied uw rug.Hieronder staan fragmenten van het webinar met betrekking tot de ticketstatus.

"[...] 'in de wacht' betekent dat het ticket in onze wachtrij staat en in afwachting van een reactie is."

"'In uitvoering' zou betekenen dat een lid van ons team momenteel aan het ticket werkt."

"'Beantwoord' zou betekenen dat we de laatste waren om op het ticket te antwoorden en je kunt antwoorden op een kaartje om het opnieuw te openen."

Om daar een beetje uit te breiden, betekent de status 'Customer-Antwoord' dat je zojuist op het ticket hebt geantwoord en een hostwinds-teamlid zal volgend reageren.

Een ticket heeft een status van 'open' wanneer het aanvankelijk wordt geopend.Het personeelslid van hostwinds krijgt het ticket kort daarna, waardoor de status 'in de wacht' 'wordt gewijzigd.

Wanneer alles is verzorgd, is het ticket gesloten, met een 'gesloten' status zoals SO:

Dat bedekt de ticketstatusinformatie, en hoewel we nog steeds binnen het 'ondersteunings' rijk zijn, zullen de onderstaande aanhalingstekens van ons webinar u in de juiste richting wijzen voor ondersteuning-gerelateerde behoeften:

Citaat # 1 van het webinar: "Ondersteuning, '' KnowledgeBase 'brengt je naar de hostwinds Knowledge Base waar je een aantal verschillende gidsen kunt bekijken."

Citaat # 2 van het webinar: "'Ondersteuning,' Downloads'-lijsten beschikbaar client-downloads zoals de klant voor onze VPN."

Klik hieronder voor meer informatie over het 'Downloads'-sectie' Downloads '

Hostwinds Beschikbare downloads uit het klantengebied

Client Area Cloud Control

Het clientgebied gecombineerd met de cloudportal maakt alle plichtbetalingen die betrokken zijn bij webhosting gemakkelijk, uitvoerbaar en zelfs, durven we zeggen, leuk?Wat is dat?Je vraagt je af of dat de komedie was waar we in de introductie verwijzen?Verrassend genoeg was het niet!

In feite kunt u op het vervolgkeuzemenu 'Cloudbesturing' klikken en klik vervolgens op 'Cloudportal' om heen en weer te springen tussen het clientgebied en de cloudportal terwijl u met gemak aspecten van uw hosting kunt aanpassen en aanpassen.Bovendien, zoals besproken in onze Client Area Webinar, kunt u op 'Cloud Control' klikken dan 'Monitoring' om monitoringcontroles te maken of aan te passen. Dus dit zou zoiets zijn als het periodiek pinging van een specifiek IP om ervoor te zorgen dat deze nog toegankelijk is.Als de cheque mislukt, kunt u het e-mailen of automatisch een technisch ondersteuningskaartje openen voor onze technici om erin te kijken. Deze pagina is ook waar controles van onze monitoring-add-on worden beheerd. "

Client Area Communicatievoorkeuren

Misschien ben je ingelogd op het clientgebied om je communicatievoorkeuren op te lossen. U hebt een assortiment van mogelijkheden om aan te passen hoe hostwinden met u communiceren.

U kunt bijvoorbeeld op 'Hallo, [uw voornaam] klikken in de rechterbovenhoek van de pagina, klik vervolgens op' Account-e-mail 'om de e-mail aan te passen die is gekoppeld aan uw hostingaccount.

Opmerking van het webinar: "We sturen u een bevestigingsmail naar het oude adres om de wijziging te voltooien."

Meer communicatietips van het webinar: "Nu als we op 'Communicatievoorkeuren' klikken, 'voert het je naar deze pagina waar je kunt opgeven welke gebeurtenissen het ontvangen van een e-mailmelding van hostwinds. Dus, bijvoorbeeld, kunt u iets doen alsof u een e-mail hebt verzonden wanneer een e-mail wordt verzondenNieuwe factuur wordt op uw account gegenereerd. "

Een ander belangrijk ding om te onthouden over het hostwinds-clientgebied: u kunt uw veiligheid in slechts een paar klikken versterken. Dat wil zeggen, u kunt zorgen voor beveiligingsgerelateerde procedures, zoals het mogelijk maken van 2-factorauthentificatie en snel.

Client Area Beveiliging

Zoals het blijkt, legt de gids "Managing My Account Information" deze functie hier perfect uit:

"Beveiligingsinstellingen is een andere functie om uw account bij hostwinds te beveiligen en is een aanbeveling om op te zetten. De authenticatieoptie krijgt zijn tweede factor met behulp van een op tijd gebaseerd algoritme. Uw mobiele telefoon kan worden gebruikt om de codes te genereren. Als u niet bentT Al een app die dit kan doen, raden we Google Authenticator aan, die beschikbaar is voor iOS-, Android- en Windows Mobile-apparaten. Het toevoegen van beveiligingsvragen en antwoorden is een andere extra optie om beveiliging te bieden. "

Mijn accountgegevens beheren

Daar heb je het, mensen.Een doelmatig overzicht van sommige van de meest prominente functies en gereedschappen van het klantengebied.Nu we de bal met één nieuwjaarsresolutie laten rollen, is het misschien tijd voor TAC op een seconde: Word grappiger?.Klopt!Je kunt Minder Canny Dad-grappen en meer epische knie-slipers in de loop van dit jaar verwachten!

Gelukkig nieuwjaar!

Dat concludeert onze blogpost over het Client Area Webinar, beste vrienden. Van ons allemaal hier bij Hostwinds, GELUKKIG NIEUWJAAR! We hopen dat 2020 tot nu toe je beste jaar is.

Geschreven door Hostwinds Team  /  januari- 4, 2020