Need help? Chat now!

Hostwinds Blog

Zoekresultaten voor:


Hoe u hulp kunt krijgen van Hostwinds Uitgelichte afbeelding

Hoe u hulp kunt krijgen van Hostwinds

door: Hostwinds Team  /  januari- 11, 2020


Nieuw bij hosting? Een helpende hand nodig?

Jij hebt het!

Het hostwinds-team is hier om te helpen, en we gaan nergens heen, dus rust er zeker van dat je altijd contact met ons op kunt nemen.

Trouwens, door 'altijd', bedoelen we altijd, ook bekend 24/7/365!

Verder heb je verschillende manieren om hulp te krijgen bij je hostingservice (s).

Namelijk de volgende opties:

1. Livechat

2. Ondersteuningsticket

3. Kennisbasis

De mogelijkheden zijn eindeloos met deze selectie en de vele hulpmiddelen die voor u beschikbaar zijn als een hostwinds-client.

Hostwinds Live Chat & Ticket Support

Ben je benieuwd naar hoe items 1 Via 3 verschilt?Ben je benieuwd naar welke dingen 1 tot en met 3 brengt?Ben je benieuwd waarom we je overdragende hoeveelheden vragen stellen?Ben je benieuwd wanneer de vragen zullen stoppen?

We beantwoorden deze vragen met een andere vraag die u zelf op dit moment vraagt:

Wat is Hostwinds Live Chat?

Hostwinds Live Chat is onze manier om individuen gemakkelijk en efficiënt te helpen.Als u snelle vragen hebt over onze services of uw account of Noodzaak van opheldering over hosting, live chat is een geweldige keuze.Het is beter voor kleine problemen die geen lange, diepgaande verklaringen vereisen.

Hier is hoe u toegang hebt tot onze livechat:

Eerste bezoek www.Hostwinds.com.

Het blijkt dat je drie verschillende manieren hebt om een Live Chat te starten met een Hostwinds Support Team Agent.

1. U kunt op de link 'Live chat' klikken boven aan de bovenkant van de pagina:

2. U kunt klikken op het venster Live-chat rechtsonder op de pagina om het zo te openen:

3. U kunt op de link 'Live chat met ons op de voettekst van de pagina klikken (binnen het gedeelte' Ondersteuning ') zoals SO:

Wat is dat?Je wachtte gretig op de volgende vraag omdat je hebt gemerkt dat we al een tijdje niet hebben gevraagd?Welnu, ben je niet intuïtief en waarneemt?Je raakt de spijker recht op het hoofd omdat we een vraag hebben die allemaal voor je is opgesteld!

Wat is het telefoonnummer van Hostwinds?

Deze is eenvoudig: 888-404-1279

Soms is het gewoon te gecompliceerd om uw vraag of bezorgdheid te typen.Soms is het gemakkelijker om het uit te praten met een vertegenwoordiger.Daarom bieden we 24/7/365 telefonische ondersteuning naast live chat en tickets.

Als u hostwinds een oproep wilt geven, kunt u klikken op de link '888-4040-1279' aan de bovenkant van onze startpagina.

Over keuzes gesproken, heb je ook de mogelijkheid om ons supportteam te bereiken via ticket als je een vraag hebt die een beetje meer uitleg vereist.Typ het in een ondersteuningsticket en ons team zorgt ervoor dat u allemaal verzorgd bent.

Wat is een Hostwinds Support Ticket?

We hebben het hostwinds-ondersteuningskaartsysteem gemaakt om ervoor te zorgen dat klanten altijd uitgebreide hulp kunnen ontvangen.Klik op de onderstaande link om een paar andere redenen te beoordelen Hostwinds gebruiken een ticketsysteem (bijvoorbeeld beveiliging, efficiëntie, enz.).

Waarom gebruiken hostwinds een ticketsysteem?

Er is een groot aantal manieren om een ondersteuningskaart te openen nadat u zich aanmeldt bij uw hostwinds-clientgebied.Klik eerst op de link 'Client login' boven aan de pagina en voert u uw hostwinds-e-mail en wachtwoord in om in te loggen.

Nu kunt u klikken op 'Een ticket opent u aan de bovenkant van de pagina als:

OF U kunt op de link 'Ondersteuningsticket' klikken naar rechtsonder op de pagina zoals SO:

Om de ondersteuningskaartjes te bekijken die u eerder hebt geopend, kunt u klikken op de link 'My Support Tickets' in het menu 'Ondersteuning' links van de ondersteuningspagina zoals SO:

Hier is een paar ondersteuningskaartje die u een aanvullende begeleiding biedt:

Ticket indienen: https://www.hostwinds.com/guide/submit-support-ticket/

Ticketstatus: https://www.hostwinds.com/guide/ticket-status/

Bekijk een open ticket: https://www.hostwinds.com/guide/view-open-ticket/

Eerdere tickets bekijken: https://www.hostwinds.com/guide/view-past-tickets/

Een andere optie voor toegang tot supporttickets: Wanneer u zich in het clientgebied bevindt, klikt u op het vervolgkeuzemenu 'Ondersteuning' op de Royal Blue Navigatiebalk op (1) zie je vorige tickets, (2) open een ticket, (3) ga naar onze Knowledge Base, of zelfs (4) bekijk de downloads die je tot je beschikking hebt voor je Hostwinds-services.

Vraag je je af wat de 'Knowledge Base' die we als item noemden 3 is? Vraag je je af of we die vraag stellen om door te gaan naar ons volgende gespreksonderwerp? Nou, vraag me niet meer af!

Vraag je je af wat de 'Knowledge Base' die we als item noemden 3 is? Vraag je je af of we die vraag stellen om door te gaan naar ons volgende gespreksonderwerp? Nou, vraag me niet meer af!

De Hostwinds Knowledge Base

Als u een technische vraag heeft of een vraag over hosting, is de kans groot dat het onderwerp op u wacht op u in de Knowledge Base Hostwinds.

Wat is de Hostwinds Knowledge Base?

Om deze vraag te beantwoorden, verwijzen we naar onze Knowledge Base-gids om alles, goed, de kennisbasis:

"Om zowel onze huidige als potentiële klanten zo veel mogelijk te bieden, hebben we een volledig archief van artikelen, instructies, bedrijfsbeleid en documentatie die u kunt bekijken."

De Hostwinds Knowledge Base

Hier is hoe je naar de kennisbasis kunt komen:

Jij kunt _een van beide ga naar www.Hostwinds.com en klik op de link 'Knowledge Base' in de voettekst of type www. Hostwinds / gids / in uw browser.

U kunt de Knowledge Base ook openen vanuit uw Client Area door een van beide Als u op de koppeling 'KnowledgeBase' klikt in het menu 'Ondersteuning' links van de ondersteuningspagina of, zoals al opgemerkt, door op het vervolgkeuzemenu 'Ondersteuning' te klikken op de Royal Blue Navigatiebalk, klikt u vervolgens op 'Knowledgebase'.

Knowledge Base Tour

Zodra u uw weg naar de Knowledge Base hebt, zul je zien dat de gidsen worden opgesplitst in categorieën (zoals hierboven gezien).Als u op, bijvoorbeeld, 'hostwinds main' klikt, vindt u nog meer specifieke secties, elk met meerdere gidsen:

De Knowledge Base-gids over de Knowledge Base doet fantastisch werk door uit te leggen welke soorten gidsen elke sectie omvat:

"

  • Hostwinds Main: Dit gedeelte bevat artikelen over het beleid van de hostwinds, factureringsinformatie en overzichten / gidsen van selecties van onze website, namelijk het clientgebied.
  • Web hosting: Dit gedeelte bevat artikelen over alles met betrekking tot onze webhostingdiensten, namelijk gedeeld, bedrijfs- en resellerhosting.
  • Hostwinds Cloud: Deze sectie bevat artikelen over alles wat met onze Cloud Infrastructure te maken heeft. Het meest opvallend is dat deze sectie VPS- en Cloud-servers behandelt en de functies die zijn opgenomen in ons Cloud Control Portal (servers, volumes, snapshots, objectopslag, netwerken, enz.).
  • Andere producten: Dit gedeelte bevat artikelen over alle andere hostwinds-services die niet eerder in de verschillende gebieden worden behandeld.Hier vind je artikelen op dingen zoals onze VPN-service, SSL-certificaten, enz.
  • Algemene gidsen: Dit gedeelte vindt u al onze gidsen op enkele standaard diensten van derden en nutsbedrijven die worden gebruikt of werken in combinatie met onze diensten.Hier vind je informatie en instructies over het gebruik van dingen zoals verschillende besturingssystemen, bedieningspanelen (CPANEL, PSK, Virtualmin, etc.), enz.

"

Meer manieren om met ons in contact te komen:

Wist u dat hostwinds een contactpagina van ons opnemen op onze site?U kunt naar beneden naar de onderkant van de pagina scrollen en klikken op een van de volgende links alsof u ons wilt bereiken:

https://www.hostwinds.com/company/contact

Email ons:

Als e-mail uw voorkeursmethode is, klikt u op de link 'Stuur ons een e-mail' in de voettekst van onze website!

Wat is dat?Veronderstelt u dat een andere vraag is in de dreigende toekomst?Nou, raad eens?De vragen is eindelijk voorbij en de conclusie is eindelijk beginnend!

Wij staan altijd voor u klaar

Hier is de belangrijkste afhaalmaaltijd van deze blogpost: We staan altijd voor je klaar.

Dat bedoelen we.Aangezien hostwinds werd opgericht, heeft het hoofddoel van ons team altijd klanten met een ongeëvenaarde ondersteuning geleverd.Hostwinds valt op omdat we prioriteren die ervoor zorgen dat klanten weten dat ze nooit alleen zijn gedurende hun webhostingreis.Ons team maakt ook een punt om ervoor te zorgen dat de clients die u kennen, altijd slechts een oproep is of op een bepaald moment verwijderd is.

Herinnering: 24/7/365 Ondersteuning betekent 24/7/365. U wordt aangemoedigd om een beroep op ons te doen als u hulp nodig heeft, ongeacht het tijdstip.

Nog een herinnering: We waarderen je!

Geschreven door Hostwinds Team  /  januari- 11, 2020