Need help? Chat now!

Hostwinds Blog

Zoekresultaten voor:


Waarom kleine bedrijven zouden moeten overwegen om zich in chatbots te wagen Uitgelichte afbeelding

Waarom kleine bedrijven zouden moeten overwegen om zich in chatbots te wagen

door: Hostwinds Team  /  juni- 12, 2017


Bedrijven strijden altijd om onze aandacht en doen hun best om de steeds groter wordende technologische veranderingen bij te houden. Terwijl sommigen (op de een of andere manier) nog steeds moeite hebben om het belang van mobiel of zelfs effectief gebruik maken van social media, anderen trekken zich vooruit.Ze zijn verhuisd naar het tijdperk van conversationele handel, of uh, chatbots.De Stragglers zullen blijven vallen als ze niet 'snel' inhalen.

Instant messaging en chatbots zijn waar je zou moeten gaan als je een van degenen wilt zijn die je vooruit trekken.80% van de respondenten van het Oracles'-enquête, bestaande uit verkoop, marketing- en strategieambtenaren op hoog niveau, zeggen dat ze al een chatbots gebruiken of van plan zijn tegen 2020.

Wat is een chatbot?

Chatbots zijn een AI-Powered Software-programma die binnen een Instant Messaging-platform loopt. Ze communiceren met eindgebruikers die gebruikmaken van natuurlijke taalverwerking en machinaal leren tijdens het herkennen van patronen.

Waarom zou je om chatbots geven?

Consumenten willen vandaag gepersonaliseerde aandacht en oplossingen.En ze willen niet op een telefoon wachten of hun e-mailadres moeten blijven controleren om het te krijgen. 51% van de consumenten Zeg dat uw bedrijf 24/7 beschikbaar moet zijn. Hoeveel zou u besteden aan de verkoop, technologie en ondersteuning beschikbaar in de klok? Een goed gemaakte chatbot kan dat doen. En raad eens? Ongeveer de helft van hen geeft er de voorkeur aan om contact op te nemen met een bedrijf via berichten via telefoongesprekken of e-mail.

Chatbots zijn echter niet alleen voor de klantenservice.Ze kunnen ook nuttige hulpmiddelen voor het verzamelen van informatie, leren over uw klanten, algemeen onderzoek, leadgeneratie, of zelfs als een persoonlijke assistent om u te helpen productiever te zijn.Met de vele platforms, services en programma's die nu beschikbaar zijn om uw chatbot te maken, hoeft het ook niet duur te zijn ...

Betaalbaar voor vrijwel iedereen

Het bouwen van een bot is niet als proberen een mobiele app te maken.Het is niet leuk om een volledig-geblazen terrein te creëren die is gewijd aan klantenservice.In de meeste gevallen is de basis van je app al gemaakt door iemand anders en wacht gewoon op je om het op te halen en ermee te rennen.Veel bots-as-a-service startups bloeien.Natuurlijk, als je net een kleine technische knowhow hebt, kun je ook iets unieks op je server maken, gebonden aan berichten via een API.

Het zal je geld besparen.

Investeren in chatbots zal je waarschijnlijk op de lange termijn geld besparen.Misschien zelfs bijna onmiddellijk.Vooral als u een kleine bedrijfseigenaar bent met strikte tijd- en budgetbeperkingen, moest u dure talent inhuren voor specifieke banen eerder.Of uitbesteding (die nog steeds duur kan zijn, om nog maar te zwijgen van tijdrovende het vinden van de juiste freelancer).Of u kunt uw eigen tijd investeren om te proberen te leren hoe u een bepaalde taak / baan kunt doen of SaaS gebruikt (tijd die beter zou zijn geweest voor uw bedrijf als u andere dingen aan het doen was).Maar nu zijn er tal van gevallen waarin een chatbot die baan over kan overnemen en de behoefte aan een mens aanzienlijk moet worden betrokken.

Wist u? Facebook Messenger heeft al meer dan 11.000 chatbots aangesloten waarmee gebruikers kunnen communiceren. American Express? Niet alleen kun je tickets kopen met hun Facebook Messenger Bot, maar je kunt restaurantsuggesties krijgen die geschikt zijn bij de bon. Burger King? Bestellen, betalen en ontdek de dichtstbijzijnde locatie U kunt uw bestelling ophalen.

Hoe maak ik een chatbot aan?

Of je nu nooit een stuk code hebt aangeraakt of als je een codeer bent die nieuw is voor chatbots, is er iets voor jou.Chatbots zijn groot bedrijf, en er zijn nieuwe platforms en services die voortdurend lid worden van het spel.Hier zijn er een paar om je te begonnen ...

ChatfuelChatfuel is een van de vele platforms die u helpt bij het maken van een chatbot om op Facebook te gebruiken.Misschien het meest bekende.Ze beweren dat je je volledig uitgeruste bot "in zeven minuten 'kunt maken en lanceren.Wie gebruikt het?Ze zeggen dat Adidas, Buzzfeed, CNBC, MTV en TechCrunch alle Chatfuel allemaal hebben gebruikt.Zogenaamd hebben ze meer dan 17 miljoen gebruikers, en meer dan 360.000 chatbots zijn gemaakt met behulp van hun platform.

BotsifyBotsify is een ander platform dat het gemakkelijk maakt om een chatbot te maken zonder codering.Het vrije plan biedt echter niet zoveel als Chatfuel, zodat u eerder moet betalen als u de limieten raakt.

GrowthBotGroeibots Platform is meer gericht op de marketeer- of opstartbedrijven. Deze bot is gemaakt door Brian Halligan, mede-oprichter en CEO van Hubspot, deze bot is ontworpen om te worden ingesloten in Google Analytics, Hubspot en andere services.

Als u niet een vreemde bent om te coderen, dan wilt u misschien het voortouw nemen en iets meer op maat gemaakt uitschakelen.Als dat het geval is, dan deze info van Cleveroad kan helpen:

Facebook messenger: Facebook Messenger-bots Gebruik de open-source wit.ai Bot-motor voor verwerking van natuurlijke taal. Bij elke interactie tussen een bot en een mens worden de algoritmen bijgewerkt. Ze bieden de service gratis (voorlopig) omdat wat een betere manier om hun algoritmen te trainen dan zoveel mensen die het kunnen gebruiken zoals ze kunnen?

Botkit: Botkit is een andere open-source-tool om een chatbot te maken.Je kunt het gebruiken om chatbots te maken voor Facebook en Slack, onder andere gemeenschappelijke berichtenplatforms.Er is een actieve Github-gemeenschap eromheen, dus er zijn altijd verbeteringen aangebracht.

Pandorabots: Pandorabots komt in twee variaties. Eén is de Pandorabots-speeltuin, die Chatbot-ontwikkeling biedt in een geïntegreerde omgeving. De tweede is hun AIAAS (kunstmatige intelligentie als een dienst). De AIAA's is waar ontwikkelaars toegang hebben tot een API voor het SDKS- en hostingplatform om chatbots gemakkelijker te integreren met apps.

De populariteit van chatbots en wat ze in staat zijn om in slechts een paar korte jaren te zijn gestegen.Wat is het meestal begonnen als een manier om basisgroeten te bieden die is geëvolueerd naar bots van het algemene klantenservice.Nu worden ze intelligenter en kunnen ze converseren met consumenten in een meer natuurlijke en uitgebreide taal die constant aan het leren is.

Maar als je er een gaat maken, doe het dan goed.Een slechte ervaring met een chatbot is genoeg om de meeste consumenten weg te schakelen.En probeer het niet af te geven alsof ze praten met een natuurlijke persoon.Ze zijn meer dan open om te communiceren met chatbots om te vinden wat ze zoeken of hulp krijgen, maar ze willen rechtop weten wat ze te maken hebben.

Wat is je take op chatbots?Is het iets dat je zou overwegen om je bedrijf te creëren?Heb je geweldige (of vreselijke) ervaringen gehad met behulp van één?

Als u dit artikel nuttig hebt gevonden, deel dan.

Geschreven door Hostwinds Team  /  juni- 12, 2017