Need help? Chat now!

Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


728 × 90 banneradvertenties
300 × 250 banneradvertenties
320 × 50 & 320 × 100 banneradvertenties
Tips voor plaatsing van de banner
Gebruik een heatmap
Gebruik uw overgangspagina's, dank u pagina's

Aan de slag met banneradvertenties

Trefwoorden: Affiliate 

728 × 90 banneradvertenties
300 × 250 banneradvertenties
320 × 50 & 320 × 100 banneradvertenties
Tips voor plaatsing van de banner
Gebruik een heatmap
Gebruik uw overgangspagina's, dank u pagina's

Banneradvertenties waren vroeger de crème van het gewas als u geld van uw website wilde verdienen, ongeacht of via affiliate marketing of andere wegen.Maar in de loop der jaren werden ze gebruikt en misbruikt.De eigenaren van de site gingen overboord en pleisterden hun sites met flitsende, vervelende banners overal, en mensen begonnen ze te negeren.Vandaag noemen we deze bannerblindheid.

In tegenstelling tot wat sommigen je misschien vertellen, kunnen banners nog steeds goed werken.De sleutel overdraagt het niet en zorgt ervoor dat ze relevant zijn voor uw site.Sla irritante banners van het flitstype over.

Banners krijgen mogelijk niet zoveel klikken als uw contextuele koppelingen, maar ze zijn zeker het gebruik van het gebruik, vooral als u op de hoogte blijft van het monitoren van hun prestaties en verschillende banners testen.U kunt de groeiende verzameling banners zien die we voor u hebben gemaakt door in te loggen op uw affiliate dashboard en naar marketingmaterialen te gaan> banners.

Met dat uit de weg, laten we kijken naar enkele van de meer gewone bannermaten en wanneer je ze wilt gebruiken.

728 × 90 banneradvertenties

* Het beste weergegeven op desktop en grote tabletten

Deze maat wordt vaak een leiderbord genoemd.Het wordt normaal gesproken het best gebruikt aan de bovenkant van de pagina.Een relevante, goed gemaakte leideradvertentie kan de aandacht van bezoekers snel vangen, omdat het onmiddellijk zichtbaar is bij het landen op de pagina.Maar natuurlijk, hoe verder de pagina wordt geplaatst, de kans om te worden gezien of geklikt afneemt.

Als je weet dat een goed deel van je bezoekers smartphones of oudere, kleinere tabletten gebruikt, dan wil je deze advertentiegrootte waarschijnlijk niet gebruiken.Kies in plaats daarvan voor een die beter geschikt is voor mobiel.

300 × 250 banneradvertenties

* Het beste weergegeven op desktop en grote tabletten

Deze bannergrootte wordt vaak de mediumrechthoek genoemd.Het wordt normaal gesproken gebruikt binnen de inhoud van een pagina, dus het is een beetje flexibeler.Het kan gemakkelijk in de tekst worden ingebed en zal over het algemeen beter presteren als deze boven de vouw wordt geplaatst.Dat wil zeggen, ergens naar de top van de pagina waar het wordt gezien voordat de bezoeker naar beneden moet scrollen.

Het wordt ook gebruikt om de tekst van een pagina uit te breken, vooral wanneer er veel tekst is.

Omdat dit een van de best presterende advertentiegroottes is, kunt u in de verleiding komen om meerdere banners op een pagina te plaatsen.Dit is prima als je voorzichtig bent met hen, en nogmaals ... niet overdrijven.Houd in gedachten dat degene met de hoogste plaatsing op de pagina zal waarschijnlijk het beste uitvoeren.

320 × 50 & 320 × 100 banneradvertenties

* Het best weergegeven op mobiele apparaten, inclusief telefoons

Deze banners worden vrijwel beschouwd als de leaderboards voor mobiel.Als u weet dat uw site veel bezoekers krijgt met behulp van smartphones, is dit misschien de beste optie om ervoor te zorgen dat uw advertenties voor hen correct worden weergegeven.

Gebruik deze boven de vouw.Als u deze in de richting van de pagina neergaat, wilt u misschien een grotere banner testen om daar in plaats daarvan te gebruiken.De kleinere afmeting van deze banners zal waarschijnlijk niet veel aandacht krijgen als ze onderaan worden begraven.

Tips voor plaatsing van de banner

Over het algemeen is, hoe hoger op een pagina is uw banner, hoe meer aandacht het zal krijgen.Daarom raden we aan ze boven de vouw te gebruiken.Maar dat is niet altijd mogelijk.En als u meerdere banners op een pagina hebt, wilt u waarschijnlijk niet allemaal boven de vouw vullen.

Het is niet leuk voor bezoekers en kan je inhoud in de weg staan.Bovendien komt het als spammy over.In feite ging Google specifiek na sites met te veel advertenties boven de vouw in 2011 met de update "Panda".

Dus hoe bepaal je welke banner (s) bovenaan je pagina staat?

Gebruik een heatmap

Als u echt het meeste uit de banners wilt halen, gebruikt u op uw site, moet u ze controleren en optimaliseren.Een manier om dit te doen is door hittmaps te gebruiken.HeatMaps kan je precies laten zien waar je bezoekers naar kijken en wat hun aandacht krijgt.Afhankelijk van degene die u kiest om te gebruiken, kunt u zien waar hun cursor gaat, wat wordt erop geklikt en zelfs in realtime of een herhaling van hun bezoek op uw site kunt kijken.

Heatmap voor WordPress

Heatmap voor WordPress biedt real-time analytics en heatmap-overlays voor uw site.Dus niet alleen kun je zien wat je gebruikers deden en waar ze op klikten ... Je kunt ze in realtime zien.Er is geen bemonstering en ze zeggen dat hun plug-in geen spanning aan uw site toevoegt en het afgewogen, wat leidt tot slechte prestaties.

Ze hebben ook een vrij genereus vrij plan.Met het gratis plan krijgt u gegevens voor maximaal een miljoen paginaweergaven per maand.U kunt echter alleen maximaal vijf pagina's op uw site controleren.De premiumplannen beginnen bij $ 100 / maand en geven u conversie-tracking, sjabloonanalyse en technische ondersteuning.

Muisstroom

MouseFlow is een andere populaire optie.Ze beweren meer dan 125.000 gebruikers te hebben, waaronder Microsoft, Costco, NBC, en het weerkanaal.

Samen met de normale heatmap- en session-opnames kan MouseFlow u helpen bij het volgen van de reis van uw bezoekers via uw site.U kunt bijvoorbeeld zien waar ze interesse verliezen.U kunt ook monitoren van formulieren op uw site ... Velden die zijn bijgevuld in, lege inzendingen, fouten, enz. Dus niet alleen kunt u zien welke banners meer klikken krijgen, maar u kunt optimaliseren voor dingen zoals e-mailijst Opt-ins.

MouseFlow heeft een gratis plan, maar je kunt alleen maximaal 100 sessies per maand krijgen.Hun premiumplannen beginnen bij $ 29 / maand.

Gek

Een zeer populaire optie is gek ei.Ze beweren dat meer dan 300.000 websites hun service gebruiken.

Met hun service kunt u snel en eenvoudig de gebieden op uw site zien die de meeste klikken krijgen.U kunt ook de schuifkaart gebruiken om te zien hoe ver uw bezoekers over het algemeen scrollen en waar ze stoppen.U kunt zelfs de functie Opnames gebruiken om te zien dat bezoekers uw site gebruiken.Kijk waar hun cursor gaat, waar ze scrollen ... Elke actie die ze hebben gemaakt, kunnen met de opnames kijken.

Crazy Egg is een premium-service die begint bij $ 29 / maand.Hoewel er geen gratis plan is, bieden ze een gratis proefperiode, zodat je het een draai kunt geven en kijken of het iets is waarvoor je wilt betalen.

https://www.youtube.com/watch?v=VyUVNiiBXCU

Lucky Orange

Lucky Orange biedt een heatmap-service als onderdeel van de "complete conversie-optimalisatie-suite."U kunt de heatmaps op datum, locatie, mobiele gebruikers, browser worden gesegmenteerd en meer om snel te zien hoe verschillende gebruikers communiceren met uw site.Mogelijk hebt u een banner die over het algemeen veel klikken krijgt, maar merk op dat wanneer bezoekers mobiel gebruiken om toegang te krijgen tot uw site, er nooit op klikken.

De complete suite bevat de heatmap, opnames, chat, peilingen, conversieturnels, formulieranalyse en een dashboard dat u snel laat zien de gegevens die u wilt zien.

U kunt HeatMap-gegevens segmenteren op locatie, browser, datums, mobiele gebruikers en meer.
Plannen beginnen bij $ 10 / maand en bieden blijkbaar prijsvergelijking.Ze zeggen: "We zullen de prijs van het vergelijkbare plan van uw huidige service verslaan of u een gratis account geven."

https://www.youtube.com/watch?v=qfWa6D-4-mA

Andere heatmap-opties die u kunt overwegen, worden hieronder vermeld.Sommige van deze WordPress-plug-ins zijn echter in een lange tijd niet bijgewerkt en we raden in het algemeen niet aan om plug-ins te gebruiken die niet zijn bijgewerkt, omdat nieuwe versies van WordPress worden vrijgegeven.

  • Inspecteren
  • Clicky door yoost
  • Clicktale
  • Hotjar-connecticator
  • Sessioncam
  • Presgine
  • SeeVolution

Gebruik uw overgangspagina's, dank u pagina's

Uw hoofdpagina's zijn niet de enige plaats waar banners kunnen worden gebruikt.Een geweldige manier om banners te gebruiken is om ze te gebruiken op overgangspagina's, dank u pagina's, enz. Het kan een bedankpagina zijn nadat ze een bestelling plaatsen.Het is misschien de bedankelijke of bevestigingspagina nadat ze zich aanmelden voor uw nieuwsbrief.

Elke plaats waar ze het initiatief hebben genomen en op de een of andere manier met uw site communiceren.Dit impliceert dat ze vertrouwen in u hebben, op uw site.En zoals vermeld in verschillende van onze andere affiliate-gidsen, is Trust de naam van het spel.Als ze je genoeg vertrouwen om deze acties op je site te nemen, is het de perfecte tijd om iets relevant te maken voor wat ze geïnteresseerd zijn in of wat ze net hebben gekocht, vooral als er een korting is.

Geschreven door Hostwinds Team  /  juni- 5, 2021