Need help? Chat now!

Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Hoe maak ik het migratieticket aan?
Ik heb het ticket gemaakt.Wat is het volgende?
Ze hebben mijn bestanden verplaatst. Wat is er nog meer nodig?

Dien een migratieverzoek in

Trefwoorden: Web Hosting 

Hoe maak ik het migratieticket aan?
Ik heb het ticket gemaakt.Wat is het volgende?
Ze hebben mijn bestanden verplaatst. Wat is er nog meer nodig?

Migratie van uw sites van uw oude hostingprovider naar uw nieuwe hostwinds hostingplan is ongelooflijk eenvoudig. Ons migratieproces kan meestal tot 48 uur in totaal duren, op voorwaarde dat er geen technische problemen worden aangetroffen. Migraties worden van geval tot geval beoordeeld en we zijn zo snel mogelijk zo lang mogelijk als naadloos en gemakkelijk mogelijk gemaakt om aan de slag te gaan met uw nieuwe hostwinden Web Hosting Service zo snel mogelijk en ervaring.

Hoe maak ik het migratieticket aan?

Zodra u klaar bent om de migratie uit te voeren, heeft u alleen een ticket.

Er is de optie bovenaan de website van de hostwinds-website, Open een ticket om tickets te openen. U wilt hierin klikken om naar de pagina Ticket Creation te worden gebracht.

Nadat u bent aangekomen op de pagina Ticket Creation, wordt u gevraagd om uw hostingplan en een categorie voor het ticket te selecteren. Voor het hostingplan selecteert u het nieuwe hostingplan waar u naar migreert. Voor de categorie, zul je dit instellen Migratieverzoek.

Wanneer u migratieverzoek selecteert, zijn er extra velden hieronder toegevoegd. Dit is waar u de inloggegevens invoert voor onze migratie-experts om uw bestanden te verzamelen. Het meeste hiervan wordt verstrekt in een welkomstmail of aangevraagd bij uw oude host als u niet zeker weet wat u op deze gebieden moet invoeren.

  1. Het IP-adresveld is waar u het IP-adres gebruikt dat wordt gebruikt voor FTP in uw oude server. Als u niet weet wat dit is of geen FTP-toegang heeft, kunt u de login-URL voor uw bedieningspaneel plaatsen.
  2. De verbindende poort is de poort die kan worden gebruikt voor FTP naar de oude server. Nogmaals, als u dit niet weet, kunt u 21 als standaard invoeren of leeg laten.
  3. Voor de gebruikersnaam, plaatst u de FTP-gebruikersnaam die kan worden gebruikt om bestanden of de gebruikersnaam op te halen om in te loggen op uw bedieningspaneel. Dit kan ook een e-mailadres zijn als dat is wat u gebruikt.
  4. Dit veld moet nauwkeurig worden ingevuld met het huidige wachtwoord dat kan worden gebruikt om in te loggen.
  5. Het onderwerp moet iets eenvoudigs zijn voor onze migratiedeskundigen om te weten dat dit een migratieverzoek is.Een goede titel om te vertrekken als de standaardinstelling Er kan "_migratie-aanvraag zijn"
  6. U zult de nodige informatie in de berichteninstelling plaatsen waarvan u denkt dat onze migratie-experts moeten weten. Mogelijk kunt u speciale verzoeken hebben tijdens de migratie of specifieke verzoeken die u hebt of vermeldt de site (s) die u wilt migreren.
  7. Zodra u alle benodigde informatie zo nauwkeurig mogelijk heeft ingevuld, doet u dat Dien het ticket in. Hiermee wordt het ticket aangemaakt zodat ons team van Migration Experts hier voor u aan kan werken.

Ik heb het ticket gemaakt.Wat is het volgende?

Nadat het ticket is aangemaakt, kunnen onze migratie-experts contact met u opnemen via het ticket. Enkele redenen waarom onze migratie-experts u kunnen informeren, zijn:

  • Gebruikersnaam of wachtwoord werkt niet om in te loggen op uw oude host
  • Voortgangsupdates tijdens de migratie
  • Alle andere informatie die nodig kan zijn om de migratie uit te voeren
  • Elke opheldering over situaties die gemakkelijk kunnen worden verward om ervoor te zorgen dat de migratie correct wordt uitgevoerd.

Op elk moment in de tijd kunt u ook een ticketreactie creëren voor onze migratie-experts om op te bekijken en te reageren.

Ze hebben mijn bestanden verplaatst. Wat is er nog meer nodig?

Er is nog een laatste stap om het migratieproces te voltooien, die u door onze migratie-experts zal worden geïnstrueerd wanneer het tijd is.

Zorg ervoor dat uw oude webhostingservices actief blijven totdat deze laatste stap is voltooid om geen onderbrekingen te hebben.

Nadat ons team van Migration Experts heeft gekopieerd over de bestanden naar uw nieuwe hostingplan, vragen ze dat u bevestigt dat alles er goed uitziet.Er zijn veel manieren waarop u de site kunt testen voordat u de DNS of nameservers van uw domeinnaam wijzigt.Een manier om te controleren, zou door het gebruik van zijn Het Hosts-bestand bewerken of uw website configureren om het IP-adres of de servernaam van uw account te gebruiken, zodat u dit in uw browser kunt bezoeken.Dat kan ook een beetje moeilijk te doen en soms saai zijn, en onze live-chat-ondersteuning of migratie-experts beantwoorden graag eventuele vragen die u hierover zou kunnen hebben.

Zodra u hebt geverifieerd dat de migratie succesvol was, hoeft u alleen uw DNS te wijzigen, zoals een record, MX-record of uw nameservers wijzigt als u van plan bent om alle services die we u op uw account aanbieden. Daarna kan het duren 24 uur om te verspreiden Volledig, die u moet wachten voordat u uw oude hostingplan annuleert.

Als u vragen moet hebben of hulp wilt, neem dan contact met ons op via livechat of door het indienen van een ticket met ons technische ondersteuningsteam.

Geschreven door Hostwinds Team  /  april 7, 2018