Need help? Chat now!

Hostwinds Blog

Zoekresultaten voor:


Overwegen van hosting en weet niet wat ik moet vragen?Vraag hostwinds Uitgelichte afbeelding

Overwegen van hosting en weet niet wat ik moet vragen?Vraag hostwinds

door: Hostwinds Team  /  November 24, 2021


In de wereld van vandaag verandert de technologie snel, wat vooral geldt voor de cloud.Met al deze wijzigingen kan het moeilijk worden om te bepalen welke hostingproducten passen bij uw behoeften.Of u nu net begint met uw reis om uw eerste website te hosten of op zoek te gaan naar uw bedrijf elders, er zijn veel dingen te overwegen.Hostwinds-doelstelling Binnen deze blog is om onze klanten te helpen de juiste vragen te stellen en op te wijzen wat ons van de rest opvalt.

Bepaling van uw hosting-vereisten

Het begrijpen van uw hosting-vereisten kan gemakkelijker worden gezegd dan gedaan voordat u alle hostingopties onderzoekt.Het is echter een goed idee om jezelf af te vragen wat je algemene doel is en wat je wilt bereiken.Klanten die een blogwebsite willen starten, hebben bijvoorbeeld verschillende vereisten dan iemand die zijn hele gameserver wil overbrengen.Wat als uw bedrijf in de toekomst andere toepassingen moet opschalen of nodig hebben?Hostwinds verkoopt meerdere pakketten die zijn afgestemd op de behoeften van een persoon.We zullen altijd ons best doen om onze klanten in de goede richting te wijzen.

De volgende lijst is nuttige vragen om te overwegen voordat u een hostingpakket bij hostwinds plukt.

  • Heeft ik een webhostingcontrolepaneel nodig (CRM)?
  • Heb ik root-level toegang tot mijn server nodig?
  • Het delen van een server een optie, of wil ik mijn eigen toegewezen hardware?
  • Zal mijn bedrijf groeien en zal ik moeten schalen?

Dit zijn slechts enkele van de vragen om te vragen voordat ze verder gaan met andere essentiële vragen.

Hoe ondersteunen de hostingproviders communiceren?

Wat is de ondersteuning zoals op de hostingprovider?Verduidelijken welke hostingsteunmiddelen bij de hostingprovider moet eerst worden onderzocht in het advies van de hostwinds.Dit is immers hoe je met het bedrijf communiceert, moet je ooit een vraag of bezorgdheid hebben.Overweeg de volgende vragen als het gaat om hostingondersteuning.

  • Hoe snel kan ik met iemand in het bedrijf praten?
  • Welke methoden gebruikt het bedrijf om te communiceren?
  • Hoe goed geïnformeerd is het personeel en delegeren ze efficiënt?
  • Zijn ze 24/7, 365 dagen per jaar beschikbaar?

Hostwinds recenseren voortdurend de markt en beschouwt onze ondersteuning superieur aan andere hostingproviders.Lange wachttijden, inefficiënte communicatie en langzame resultaten kunnen verder dan frustrerend zijn.Daarom biedt hostwinds direct contact met onze webhostingagenten in livechat onmiddellijk.Hostwinds-agenten zijn geen robots en zijn beschikbaar om te praten op elk moment.Start onze website en klik op het chatvenster rechtsonder;het is zo makkelijk!Onze agenten bieden nuttige antwoorden en snelle delegatie indien nodig voor de juiste afdelingen voor snelle resultaten.

Hostwinds maken ook gebruik van afdelingskaarten om met onze klanten effectief te communiceren.We gebruiken een ticketsysteem voor meerdere redenen.Tickets laten onze steun georganiseerd, gefocust, efficiënt en effectief voor onze klanten.Hostwinds-klanten hoeven zich nooit zorgen te maken over communicatieproblemen.Wij beheren onze communicatie op een manier die precieze details biedt die resulteren in snelle resoluties.

Bovendien bevat hostwinds-ondersteuning meerdere functies voor onze klanten.Deze opties variëren van het instellen van serververeisten, het oplossen van hardware-storingen en meer.Ons Tiers van ondersteuning Productdocumentatie schetst wat onze klanten kunnen verwachten van onze IT-professionals.Hostwinds gelooft in de extra mijl en geniet van deze ondersteuningskrachten zonder extra kosten voor onze beheerde klanten.Onze ondersteuning werkt elk uur van elke dag, en biedt superieure service wanneer onze klanten het vereisen.

Wat is alles inbegrepen in het hostingpakket?

Hosting-klanten moeten altijd alles onderzoeken wat is inbegrepen bij hun hostingpakket.Elk hostingpakket is anders en het is essentieel om alles te begrijpen wat u ontvangt.We hebben net de bovenstaande steun gedekt.Klanten moeten echter begrijpen welke aanvullende functies en hulpmiddelen hun product hen zullen bieden.Overweeg de volgende vragen als het gaat om een inzicht in de kenmerken van uw product.

  • Komt mijn product met een dedicated IP, of is het een gedeeld IP?
  • Zal ik root-toegang krijgen om mijn server volledig te besturen?
  • Welke besturingssystemen kan ik installeren?
  • Welke applicaties kan ik installeren?
  • Hoeveel hardware zal mijn server hebben, en wat gebeurt er als ik ooit meer nodig heb?
  • Hoe veilig is mijn product over het netwerk?

Hostwinds bevatten meerdere pakketten die zijn afgestemd op een reeks klanten met verschillende behoeften.Omdat we begrijpen dat de behoeften van iedereen anders zijn, hebben we moeite gedaan om te adverteren wat elk pakket op onze marketingwebsite omvat.Elk product helpt onze klanten te begrijpen wat u op de voorkant kunt verwachten.Bijvoorbeeld onze gedeelde hosting Klanten zien deze producten de nieuwste CPANEL en softaculous auto-installatie.Hostwinds Linux Klanten zullen vinden dat ze meerdere applicaties kunnen installeren, waaronder aangepaste isos.Niet alle hostingbedrijven bieden een assortiment extra voordelen zoals hostwinds.

Extra vragen om te overwegen om uw hostingprovider te vragen

Er zijn veel vragen die een klant een hostingprovider kan stellen voordat u hun volgende stappen gebruikt.Hoewel klanten mogelijk specifieke vragen hebben, willen hostwinds andere kwaliteiten aanpakken die klanten naar onze mening moeten overwegen.

  • Welke fysieke locaties biedt de hostingprovider?
  • Hoe veilig zijn hun datacenters?Hebben ze T4- of T3-beoordelingen?
  • Hoe snel is hun netwerk?
  • Bezitten ze hun producten?
  • Wat voor soort hardware gebruiken ze?
  • Bevat hun infrastructuur hot-swappable drives in het geval van hardwarestoring?
  • Bieden ze back-ups?
  • Hoe goed zijn hun beoordelingen?

De lijst kan doorgaan.We hebben echter vragen opgenomen die we onszelf willen vragen.We bieden meerdere locaties voor onze klanten om te kiezen waar ze hun inhoud willen hosten.Hostwinds-klanten vinden onze datacenters in Dallas, TX, Seattle, WA en Amsterdam, NL.Elk van onze datacenters is een T4- of T3-nominale faciliteit, die een zeer veilige en gecertificeerde omgeving omvat.Onze klanten kunnen ontspannen met het kennen van hun hardware is veilig en alleen aangeraakt door hostwinds-professionals.

Hostwinds zijn eigenaar van al onze producten en hardware ronduit.Veel hostingbedrijven gebruiken derden om hun diensten te beheren en de kosten op hun klanten te passeren.We denken aan de tegenovergestelde manier van onze concurrenten.Hostwinds heeft de prijzen gereduceerd door de middelste man uit te schakelen.We kunnen bovendien onze hardware direct beheren en onze klanten kostbare tijd redden.Al onze schijfopslag in onze infrastructuur omvat kwaliteitsstanden.Deze verbeteren de efficiëntie en snellere verwerking voor onze klantbehoeften.Ten slotte zijn al onze infrastructuurservers hot-swappable.Hot-swappable betekent dat we een defecte drive kunnen uitwisselen zonder de server fysiek naar beneden te brengen.Het uitvoeren van een schijfwissel terwijl een server draait, verlengt de uptime naar onze klanten.

Hostwinds moedigt onze klanten aan om het web te zoeken voor beoordelingen over ons.We onderhouden een 4,5 tot 5-sterrenclassificatie onder meerdere hosting review-borden.Hostwinds gelooft dat dit een weerspiegeling is van onze toewijding aan ons klantenbestand.Recensies zijn essentieel en we onderzoeken hen voortdurend om ons doel uit te dagen om de beste hostingervaring te bieden die men kan bieden.

Prijsstelling

We hebben deze vraag het laatst opgenomen omdat we geloven dat er zoveel meer voor is.We begrijpen echter dat prijzen de meest kritieke factor zijn.Hoewel sommige hostingproviders mogelijk goedkopere hostingopties kunnen omvatten, hopen we dat klanten alles bij betrokkenen zullen overwegen.Hostwinds geeft aan de meest concurrerende prijzen, vooral als je nadenkt over wat we allemaal hebben.

We hopen dat klanten deze vragen zullen overwegen bij het indienen van een belangrijke beslissing over hun hostingprovider.Hostwinds wil dat onze klanten weten dat we erom geven en luisteren.We begrijpen dat er meerdere keuzes zijn om uit te kiezen, en we waarderen al diegenen die ons vertrouwen met hun hostingbehoeften.Onze klanten zijn familie en we werken voortdurend om ervoor te zorgen dat hun hosting-vereisten zijn vervuld.

Geschreven door Hostwinds Team  /  November 24, 2021