Need help? Chat now!

Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Hoe start ik een mailinglijst voor mijn website?
Hoe voeg ik e-mails toe aan mijn mailinglijst?

Hoe u een mailinglijst maakt in cPanel

Trefwoorden: cPanel,  FTP 

Hoe start ik een mailinglijst voor mijn website?
Hoe voeg ik e-mails toe aan mijn mailinglijst?

Mailinglijsten zijn een geweldige manier om uw klanten bijgewerkt te houden op gebeurtenissen die doorgaan met uw site-updates. Gelukkig is het eenvoudig maken van een mailinglijst om te doen voor hostwinds-client die CPANEL gebruikt.

Hoe start ik een mailinglijst voor mijn website?

Stap 1: Log in op uw cPanel-account

Stap 2: Scrol omlaag naar het gedeelte EMAIL

Stap 3: Klik op de optie "Mailing Lists"

Stap 4: Maak een naam voor de mailinglijst. Dit is de naam op de e-mail die naar uw klanten is verzonden

Stap 5: Maak een wachtwoord voor die mailinglijst

Stap 6: Selecteer of u wilt dat de lijst openbaar of privé is.

Stap 7: Klik op "Toevoegen"

We hebben nu een mailinglijst voor uw domein gemaakt

Hoe voeg ik e-mails toe aan mijn mailinglijst?

Stap 1: Ga naar de kolom Functies voor de nieuwe mailinglijst die u hebt gemaakt en klik op "Beheer"

Nadat u het tabblad Beheren hebt geopend, ontvangt u de administratiepagina van de mailinglijst.

Stap 2: Klik op "Lidmaatschapsbeheer"

Stap 3: Klik op "Massabonnement"

Stap 4: Kies of u uw lijst met e-mails automatisch naar uw mailinglijst wilt inschrijven of deze uitnodigt om deel te nemen aan uw mailinglijst.

Stap 5: Selecteer of u uw uitnodigingen wilt verzenden, een welkomstbericht

Stap 6: Kies of u meldingen van nieuwe leden naar de beheerder wilt sturen

Stap 7: Voeg de e-mails toe die u wilt hebben op uw mailinglijst (één per regel)

Stap 8: Klik op "Dien uw wijzigingen in"

Geschreven door Hostwinds Team  /  juni- 15, 2018