Need help? Chat now!

Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Een ondersteuningsafdeling creëren

Hoe u een ondersteuningsafdeling maakt in WHMCS

Trefwoorden: Reseller,  WHMCS 

Een ondersteuningsafdeling creëren

In deze gids zullen we dekken hoe u een ondersteuningsafdeling in WHMCS kunt maken. Deze gids is bedoeld voor Hostwinds White Label Reseller-klanten met WHMCS om webhosting en services te verkopen en te ondersteunen.

Een ondersteuningsafdeling creëren

Navigeer naar de ondersteuningsafdelingen vanuit de vervolgkeuzelijst Instellingen

Hier kunt u uw ondersteuningsafdelingen bekijken en bewerken. Om een nieuwe afdeling te maken, selecteert u Nieuwe afdeling toevoegen.

Hier kunt u de naam en details van de afdeling bewerken. U hebt ook de mogelijkheid om de beheerder toe te wijzen, de e-mail te bepalen die het ticket krijgt, enz.

  • Afdelingsnaam - Dit zou de titel van de afdeling zijn, d.w.z. technische ondersteuning, verkoop, facturering, etc.
  • Omschrijving - Hier beschrijft u waar de afdeling verantwoordelijk is voor.
  • E-mail - Dit zou de e-mail zijn die betrekking heeft op de afdeling waar de tickets naartoe gestuurd worden.
  • Toegewezen beheerders - Hierdoor zou u een standaard toegewezen Admin-gebruiker aan de afdeling kunnen hebben
  • Alleen klanten - Dit zou het beperken, zodat alleen geregistreerde gebruikers een ticket voor deze afdeling kunnen maken.
  • Alleen pijp antwoorden - Dit zou het vermogen om een ticket op deze afdeling te openen, zodat alleen de klant zou kunnen.Dit kan worden gebruikt voor facturering of accountwijzigingen om ervoor te zorgen dat dit is wat de klant wil, in plaats van een technicus het ticket op de cliënt te openen.
  • Geen autoresponder - Als u ervoor wilt zorgen dat u een eerste reactie op het ticket moest sturen, in plaats van een automatisch gegenereerd bericht te hebben om te bevestigen dat het ticket is ingediend, vinkt u dit vakje aan.
  • Feedbackverzoeken - Nadat het ticket is gesloten, geeft de klant een beoordeling en commentaar op de service.
  • Verborgen? - U zou dit selecteren als u van deze afdeling van deze afdeling wilt verborgen, zoals interdepartementale fixes of accountinformatie waar u de klant geen toegang tot wenst te geven.

U moet een bestaande gebruiker hebben toegewezen aan de afdeling voordat u tickets kunt indienen.

Geschreven door Hostwinds Team  /  augustus 30, 2018