Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Hoe voorkom ik dat mijn e-mails naar spam gaan?
Verifieer uw e-mails
Valideer uw e-mails
Gebruik commerciële e-mailtoepassingen
Problemen met uw e-mails oplossen

Hoe u e -mails op repareert die naar spam gaan

Trefwoorden: Email,  Security 

Hoe voorkom ik dat mijn e-mails naar spam gaan?
Verifieer uw e-mails
Valideer uw e-mails
Gebruik commerciële e-mailtoepassingen
Problemen met uw e-mails oplossen

Het moderne bedrijf maakt gebruik van e-mail als hun primaire communicatiemethoden.Het is snel, eenvoudig en kunt u gedetailleerde informatie verstrekken die op elk moment door beide partijen kan worden herzien.Veel zakelijke (en zelfs persoonlijke) e-mails kunnen echter worden geclassificeerd als spam door de e-mail van uw ontvanger.

Veel e-mailproviders hebben spamfilters, die e-mails zieten die aan verschillende criteria voldoen die ze hebben gedefinieerd en zullen deze e-mails delegeren aan spam- of junkmappen in plaats van inboxen.Voor een bedrijf dat afhankelijk is van e-mailmarketing naar hun klanten, kunnen deze spamfilters problematisch zijn en legitieme e-mails vangen.

Hoe voorkom ik dat mijn e-mails naar spam gaan?

Als uw e-mails in de spamfolders van uw ontvangers worden gefilterd, betekent dit dat de e-mailprovider bepaalde regels en programma's heeft die inkomend e-mailverkeer scannen om te bepalen of het spam is of niet. Hier zijn enkele manieren om ervoor te zorgen dat uw legitieme e-mails correct worden ontvangen.

Verifieer uw e-mails

Een veelgebruikte methode van spammen is het gebruik van valse of vervalste e-mailadressen. Deze e-mails zien er misschien legitiem uit, maar wanneer de spamfiltersoftware probeert te valideren waar ze vandaan kwamen, wordt het domein of IP niet correct gevalideerd.

Om uw e-mails te helpen authenticeren, kunt u verschillende DNS-records toevoegen om uw e-mails te valideren.

U kunt een SPF-record instellen, dat staat voor het framework van de afzender.Deze record definieert welke mailservers e-mails op uw domein mogen verzenden en de spamfilteringssoftware mogelijk maken om te bepalen of de e-mail die u hebt verzonden uit een geautoriseerde mailserver.

U kunt ook een DKIM-record instellen, wat een domesticed e-mailrecord is.Dit record is ontworpen om ervoor te zorgen dat niemand e-mailadressen kan opvolgen, controleren of het domein de e-mail zegt dat het van daadwerkelijk uit het genoemde domein is gekomen.

Valideer uw e-mails

Soms, zelfs na het instellen van SPF- en DKIM-records, worden uw e-mails nog steeds gefilterd.In dit geval is de volgende stap om een DMARC-record toe te voegen.DMARC staat voor op domein gebaseerde berichtenverificatie, rapportage en conformiteit en is een e-mailvalidatiesysteem dat bovenop het SPF- en DKIM-systeem bouwt om niet alleen te authenticeren, maar ook valideer de verzonden e-mails.

U kunt ook uw RDNS-records instellen om te helpen bij het validatieproces.RDNS staat voor omgekeerde domeinnaamserver en is een record dat het tegenovergestelde is van een normaal DNS-record.Terwijl een DNS-record het internet vertelt, wordt een domein toegewezen aan, een RDNS-record bepaalt welk domein aan het IP wordt toegewezen dat wordt gecontroleerd.E-mailservices doen vaak een RDNS-cheque om te bepalen of het IP dat de e-mail vandaan komt, is het juiste IP voor dat domein.

Gebruik commerciële e-mailtoepassingen

Soms is het beter om te betalen voor commerciële toepassingen die al een verscheidenheid aan gereedschappen en authenticatie voor u hebben.Dit is handig als u ervoor moet zorgen dat e-mails vaker de inbox bereiken.Houd er rekening mee dat hostwinds technische ondersteuning geen problemen met commerciële e-mailtoepassingen zoals G-suite kunnen oplossen, hoewel u ook e-mailservice van hostwind kunt gebruiken.

Het grootste nadeel is dat eventuele e-mailscripts op uw websites volledig moeten worden herschreven om met deze e-maildiensten te worden gebruikt en dat de PHP-mailfunctie niet werkt met e-mailservers op afstand.

Problemen met uw e-mails oplossen

Als u ooit problemen heeft met uw e-mails, neem dan gerust contact op met onze technische ondersteuning via Ticket of LiveChat Agents 24/7.Als u een foutmeldingen in uw e-mailberichten ontvangt, stuur dan de e-mailkoppen om voor hen te ondersteunen om voor u te bekijken en opgelost te worden.

Hostwinds neemt een nul-tolerantiebeleid op spam.

Geschreven door Hostwinds Team  /  juni- 5, 2021