Need help? Chat now!

Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Afzenderprofiel
Bestelmeldingen
E-mailvoorbeelden

Hoe Weebly Store-e-mails te beheren

Tags Weebly Website Builder,  Email 

Afzenderprofiel
Bestelmeldingen
E-mailvoorbeelden

Telkens wanneer uw klanten op uw winkel handelen, of dit een product koopt, vertrekt zonder iets te kopen, of geïnformeerd is dat de bestelling is geannuleerd, zullen ze e-mails ontvangen. Deze e-mails kunnen worden aangepast om een persoonlijke flair toe te voegen die een beetje vertoont over de persoonlijkheid van uw bedrijf.

Het is belangrijk op te merken dat de in deze gids verstrekte informatie alleen voor informatieve doeleinden is. De premium-functies en wijzigingen die worden aangebracht na het schrijven van deze handleiding kunnen verschillen en worden in uw weebly-account aan u weergegeven bij het bewerken van uw site via Weebly. Open een ticket met ons ondersteuningsteam als u nog vragen heeft, zodat we kunnen helpen.

Afzenderprofiel

Met het afzenderprofiel kunt u het e-mailadres instellen als de Antwoord aan Voor de e-mails die van weebly zijn verzonden. Dit betekent dat, zelfs als de e-mails worden verzonden van weebly als uw klant antwoordt op die e-mails, deze wordt verzonden naar de e-mail die wordt vermeld in de Afzenderprofiel.

Bestelmeldingen

Het e-mailadres dat onder deze optie wordt geplaatst, wordt gebruikt wanneer een bestelling wordt geplaatst via uw weebly Store. Dit kan een bepaalde persoon of groep mensen op de hoogte brengen om aan de orde te werken. Als u leeg bent, zijn er geen e-mails die aan u worden verzonden met betrekking tot nieuwe geplaatste bestellingen.

E-mailvoorbeelden

Telkens wanneer uw klant interactie heeft met uw winkel, op manieren zoals een bestelling maken, een cadeaubon kopen of zelfs een winkelwagentje verlaten, heeft Weebly de mogelijkheid om wijzigingen aan te brengen in de e-mails die naar uw klanten worden verzonden.

  • Verlaten winkelwagen - Staat de e-mails toe voor wanneer een klant een winkelwagentje met onbetaalde items verlaat. Vereist een premium-versie van Weebly.
  • Cadeaukaart verzonden - Hiermee kan de e-mail die voor cadeaubonnen wordt verzonden, worden gewijzigd. Vereist een premium-versie van Weebly.
  • Order bevestiging - Dit is voor de e-mail die naar uw klant is verzonden net nadat ze een bestelling hebben voltooid.
  • Items verzonden - Dit wordt verzonden naar uw klant wanneer de items die ze hebben gekocht, zijn verzonden.
  • Artikelen terugbetaald - Staat wijziging toe van de e-mail die wordt verzonden wanneer uw klant is terugbetaald.
  • Items geannuleerd - De wijziging van de e-mail die naar uw klant is verzonden nadat een artikel of product voor hun bestelling is geannuleerd.
  • Product beoordelingen - Dit is de e-mail die naar uw klant wordt gestuurd nadat deze een beoordeling voor een van uw producten heeft ingediend. Vereist een premium-versie van Weebly.

Door op de 3 puntjes (ellipsen) naast de e-mailnaam te drukken, ziet u de opties voor beide E-mail bewerken of Test-e-mail verzenden.

Selecteren Test-e-mail verzenden stelt u in staat een testmail te sturen van hoe het eruit zou zien

Selecteren E-mail bewerken Hiermee kunt u de aanpasbare opties voor die e-mail bekijken. Deze verschijnen als knoppen naar de bovenkant van de e-mail en tonen ook een voorbeeld van de e-mail die wordt verzonden. Op de meeste e-mails is er de optie om Voettekstbericht toevoegen of Voeg koptekst toe.

Als u vragen moet hebben of hulp wilt, neem dan contact met ons op via livechat of door het indienen van een ticket met ons technische ondersteuningsteam.

Geschreven door Hostwinds Team  /  augustus 2, 2018