Need help? Chat now!

Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Dit ticket vereist de onderstaande gegevens, zodat we u kunnen helpen:

IP Blacklisted op een nieuwe service (hostwinds)

Trefwoorden: Security 

Dit ticket vereist de onderstaande gegevens, zodat we u kunnen helpen:

Als u een nieuwe hostwinds-service hebt besteld en bounce-back-berichten ontvangt over het zijn op een zwarte lijst en Uw service is binnen de eerste 30 dagen, geef een ticket op onze technische ondersteuning met de onderstaande details.Deze gids is bedoeld voor hostwinds-klanten die in de afgelopen 30 dagen een nieuwe service hebben besteld.

Dit ticket vereist de onderstaande gegevens, zodat we u kunnen helpen:

  • E-maillogboeken
  • E-mail kopers
  • Het e-mailaccount dat u verzendt van
  • Het e-mailaccount dat u verzendt naar
  • Elke gestuiterde foutenmeldingen
  • Een volledige uitleg van oorzaak en fixes voor alle misbruik (spam of anderszins) tickets op uw account als de afdeling Hostwinds Misbruik u heeft op de hoogte gebracht

Hoewel we heel moeilijk proberen om alle accounts uit onze diensten te verwijderen die spam en ongewenste e-mail verzenden, worden IP-adressen op de zwarte lijst gebleven voordat we kunnen ingrijpen.

Bij het bestellen van een nieuwe service van hostwinds, ontvangen uw diensten een willekeurig toegewezen IP-adres van ons beschikbare IP-adresbad.

We bieden IP's uit een algemene IP-pool.We zorgen er echter ook voor dat onze IPS, nadat de IPS, nadat onze IPS (door annulering of beëindiging van de vorige eigenaar is geretourneerd, zijn toegewezen), evalueren en indien mogelijk verwijderen.

De meeste blacklists vereisen echter dat het IP-adres in een actieve staat is om ze in aanmerking te komen voor verwijdering.Daarom, als het IP niet momenteel actief is of aan een service is toegewezen, hebben de verwijderingen de neiging om niet door te gaan.

De overgrote meerderheid van aanbiedingen werkt op een op tijd gebaseerde verwijdering.Daarom, als ze de vorige activiteit niet zien die de vermelding van het IP-adres voor x bedrag van de tijd heeft veroorzaakt, worden ze automatisch verwijderd.

We bieden onze IP's in een tweestaps proces, waar mogelijk schoon, en we rusten de IP's voor een minimumperiode van 10-14 dagen.Daarom wordt een eerder toegewezen IP niet automatisch opnieuw toegevoerd voor gebruik in het IP-zwembad dat services worden ingericht.

Hostwinds heeft ook een zero-tolerantie spambeleid en neemt de juiste actie als ons misbruikteam eventuele rapporten ontvangt.

Merk ook op dat niet alle blacklists actief worden gebruikt door e-mailserviceproviders (ESP's).Er zijn honderden, duizenden listingtypen en organisaties.Non-winst loopt sommigen, en sommige zijn gewoon alleenstaande individuen.

Ons ondersteuningsmedewerkers kan ook niet garanderen dat de verwijdering van een vermelding, omdat het 100% buiten onze controle is, om een vermeldingsbureau / persoon af te dwingen om een IP-adres te verwijderen wanneer deze wordt vermeld, kunnen we u aanvragen en wij kunnen ervoor zorgen dat alle artikelenDat het vermeldingsinstantie nodig heeft / verwacht te worden gedaan, wordt voldaan aan de kans dat het IP-gedelisteerd is.

We helpen u graag hiermee.Echter, alvorens te helpen, We zullen nodig hebben De volgende details:

  • E-maillogboeken
  • E-mail kopers
  • Het e-mailaccount dat u verzendt van
  • Het e-mailaccount dat u verzendt naar
  • Elke teruggestelde foutmeldingen.

Geschreven door Hostwinds Team  /  juni- 5, 2021