Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Hoe Mailing List Manager (Mailman) opnieuw te starten via WHM

Service herstarten: Mailing List Manager (Mailman)

Trefwoorden: Email,  WHM 

Hoe Mailing List Manager (Mailman) opnieuw te starten via WHM

Als de Mailing List Manager niet reageert of de gewenste nieuwsbrief niet correct verstuurt, kan het nodig zijn om de service opnieuw te starten. Deze gids gaat in op de stappen om dit uit te voeren.

Deze handleiding is bedoeld voor Hostwinds Cloud VPS- en Dedicated Server-clients die cPanel / WHM gebruiken.

Hoe Mailing List Manager (Mailman) opnieuw te starten via WHM

Stap 1: Maak verbinding en log in op WHM

Stap 2: Scroll naar beneden om Services opnieuw te starten en klik erop of voer de "Restart Services" in op de zoekbalk.

Stap 3: Klik op Mailing List Manager (Mailman) in de lijst met beschikbare services die u opnieuw kunt starten via WHM

Stap 4: Klik Ja als u zeker weet dat u uw Mailing List Manager (Mailman) opnieuw wilt starten

Het kan een beetje tijd kosten voor de herstart van de service om te voltooien. Bovendien kan dit de postwachtrij wissen.

Als je vragen hebt of hulp nodig hebt met betrekking tot het herstarten van je Mailing List Manager (Mailman), neem dan contact op met onze technische ondersteuning door een ticket te openen of een livechat te starten, zodat we je extra ondersteuning kunnen bieden. Wij staan 24/7/365 voor u klaar om u te helpen.

Geschreven door Hostwinds Team  /  mei 14, 2019