Need help? Chat now!

Hostwinds Tutorials

Zoekresultaten voor:


Inhoudsopgave


Hoe los ik een 530 inlogverificatiefout op?
Wachtwoorden synchroniseren

Kan geen verbinding maken met verificatiefout

Trefwoorden: FTP,  cPanel 

Hoe los ik een 530 inlogverificatiefout op?
Wachtwoorden synchroniseren

Hoe los ik een 530 inlogverificatiefout op?

Een veelvoorkomende fout Filezilla-gebruikers-encounter is de 530 aanmeldingsfout die geen verbinding kan maken als gevolg van een authenticatiefout.Er zijn twee redenen waarom u dit zou kunnen krijgen, ofwel u de verkeerde inloggegevens gebruikt, of de wachtwoorddatabase van de server is corrupt geworden.

  • Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord om ervoor te zorgen dat ze correct zijn
  • Zorg ervoor dat u uw domein toevoegt na uw gebruikersnaam.Bijvoorbeeld yourftpusername@yourdomain.com
  • Zorg ervoor dat er geen extra ruimte is voor of na uw wachtwoord.Dit gebeurt gemakkelijk bij het kopiëren / plakken van het wachtwoord in

Als u de server bezit, moet u ervoor zorgen dat de wachtwoorddatabase niet corrupt is geworden.Dit kan gebeuren als gevolg van een serverupdate of zelfs een CPANEL-update.

Wachtwoorden synchroniseren

  1. Log in op WHM
  2. Ga naar het cPanel-gedeelte
    1. Dit kan snel worden gevonden door te zoeken naar "FTP" in de zoekbalk
  3. Ga naar FTP-wachtwoorden synchroniseren
  1. Selecteer Doorgaan

U kunt ook naar FTP-configuratie gaan en deze wijzigen in Provtpd, die de synchronisatie van wachtwoorden zou moeten forceren.

Geschreven door Hostwinds Team  /  december 13, 2016